Wielkim plusem zajmowania się marketingiem są różne bonusy i nagrody fundowane przez firmy z którymi współpracujemy. W miarę rozwoju branży i firm revshare naturalnym jest to, że firmy z tego rynku działają coraz bardziej profesjonalnie i z coraz większym rozmachem. Widać to po spotkaniach, rocznicowych ventach, nagrodach itd.  Widać ogromny postęp do tego co miało miejsce jeszcze 2- 3 lata temu.

Miałem okazję z grupą osób z którymi współpracuję pojechać w nagrodę ufundowaną przez firmę LikesXL na Sycylię. Mniej więcej rok temu firma zorganizowała konkurs dla osób, które budowały zespoły w którym za spełnienie odpowiednich warunków nagrodą była całkowicie opłacona przez firmę wycieczka na Sycylię.

Wyjazdy odbyły się w 3 turnusach ( zakwalifikowało się w sumie kilkaset osób !). Nasza polska grupa pojechała na ostatni turnus i razem z około setką uczestników z całego Świata mieliśmy okazję zakosztować piękna Sycylii i okolic miasteczka Taormina.

Nasza wesoła grupa 🙂

wyjazd3ekipa

Nasza 8 osobowa grupa z Polski przyleciała z samego rana i wypożyczonymi samochodami udaliśmy się do przepięknie położonego hotelu z którego okien obserwowaliśmy morze, wschody i zachody słońca , przepiękne skały…

Widok z naszego hotelu

wyjazdhotel

Wyjazd był typowo turystyczny ale była okazja do wielu rozmów z innymi uczestnikami LikesXL wycieczki  z innych państw. Dzięki temu wyjazdowi m.in. został zrobiony wywiad z Ianem Driscolem, bardzo dobrym market erem z UK. ( wywiad pojawi się już niebawem na naszych łamach).

wyjazd8ian

Ian Driscol i Piotr Nastalek

Odbywaliśmy wiele rozmów z innymi uczestnikami oraz mieliśmy okazję spędzić  czas z właścicielem LikesXL od którego z pierwszej ręki w prywatnych rozmowach jak i podczas małego mitingu dla uczestników dowiedzieliśmy się o planach na przyszłość , bieżących problemach itd. Peter Koler  ( właściciel LikesXL ) jest bardzo miłym człowiekiem i chętnie odpowiadał na nasze pytania. Można Go było razem z małżonką codziennie spotkać w restauracji czy kawiarni hotelowej gdzie chętnie rozmawiał z uczestnikami wyjazdu.

wyjazd12spotkaniepeter

wyjazdpeter

Tutaj wielkie podziękowania dla Petera jak i LikesXL za tak rewelacyjną wycieczkę do tak pięknego miejsca. 🙂

Nasza ekipa nie traciła czasu i codziennie robiliśmy długie wypady po okolicy. Mieliśmy wynajęte małe samochodziki, którymi mogliśmy wszędzie dojechać i znaleźć miejsca do parkowania bez problemu ( odnieśliśmy wrażenie ,że tam nie jeżdżą w ogóle duże samochody 🙂 ). Urocze wąskie serpentyny pozwalały podziwianie z drogi przepięknych widoków a Taormina  do której jeździliśmy pospacerować na długo zagościła w sercach i pamięci wszystkich uczestników.

wyjazd4pieknywidok

wyjazd10malysamochodzikPrzepiękne stare miasto z ruinami starożytnego Greckiego teatru, malowniczymi uliczkami, butikami i rewelacyjnymi lodami i pizzą. ( trochę się irytowaliśmy faktem, że pizza jest dostępna wszędzie od magicznej godziny 19.30 – cóż takie mają obyczaje ).

wyjazd7taorominabeautywyjazd6teatr

Poza malowniczą Taorminą odwiedziliśmy wciąż czynny wulkan – Etnę oraz Bar Vitelli w miejscowości  Savoca uznanej za jedną z najpiękniejszych na Sycylii. To tutaj nagrywano sceny do ,, Ojca Chrzestnego ,,  z Alem Pachino. W barze jest sporo pamiątek i mają REWELACYJNĄ kawę.

wyjad9vitelli

Cztery dni trwały nasze wakacje i po nich ciężko było rozstać się z tymi pięknymi miejscami ale jest wielki plus . Możemy wrócić tam w każdej chwili bo praca przez internet daje tę właśnie swobodę, że możemy pracować z każdego miejsca na Ziemi- wystarczy żeby był internet. Po tym wypadzie każdy z nas jest zdecydowany wrócić na Sycylię. Mam nadzieję, że LikesXL  znów coś takiego zorganizuje a nawet jeśli nie to da nam możliwość zarabiania na takie wycieczki 🙂wyjazd11etna